Vilka mått har julgransfoten Kungsgran?

Hej! Fråga avseende julgransfot Kungsgran. Det anges måtten höjd 18 cm resp djup 40 cm ?? borde väl vara likasamma! Sedan innermått för stam är ej angivet. Emotser svar med intresse

Kommentarer

  • Hej Christer.
    Då ska vi se:
    Bredd och djup är ju som den är i diameter, alltså 40cm.
    Höjden från golvet och upp är 18cm.
    Inre diameter på röret är 15,5cm. Det går bort ca 1cm för skruvarna så en granstam på ca 14,5 cm får man i utan problem.

    Bästa hälsningar,