Belysningsstolpe Jonna

Vi har en gammal lyktstolpe med en ljuskälla. Den liknar Jonna med en lampa. Materialet känns som gjutjärn, Markfästet har delningen i triangel med 20 cm mellan skruvarna. Stämmer detta fäste med dagens lampor. Vår gamla har blivit skadad i samband med markarbeten och vi vill skaffa en ny som passar på markfästet.

Kommentarer

  • Hej Rolf.
    Vår Jonna är tillverkad av gjuten aluminium.
    Dock så har den samma hålbild som den ni har sedan tidigare. 20cm mellan hålen i triangel.

    Detta gäller både en- och trelågig stolplykta.

    Bästa hälsningar,