Ska man välja Connect eller Combine?

Söker arbetsbelysning sittande under överskåp i kök lysande mot köksbänk.Funderar på eran connect led list eller combie led list.
Men undrar vilken skillnad det är och vilken är mest lämpad eller om det är lika.
Vill kunna montera med dubbelhäftande tejp.

Kommentarer

  • Hej Mikael.
    Combine är den senaste modellen som på sikt kommer att ersätta Connect.
    Det går att använda dubbelhäftande men jag skulle nog föreslå att du använder de små clips som följer med.
    Listerna blir lite varma och dubbelhäftande i all ära men till slut kommer det att släppa.
    Det följer med två olika sorts clips. Ett par små i metall samt ett par lite större i plast som gör att listen är ställbar i vinkel.
    Hoppas att du blir nöjd med resultatet.
    Hälsningar,