Är Barcelona dimbar?

Hej,

Jag har köpt en Barcelona som funkar väldigt dåligt med de hittills 3 olika ljuskällorna jag har testat (alla led). Den ena lampan blinkar när man dimmrar ner och alla har ett svagt tjutande ljud när de sitter i lampan.

Sedan undrar jag också om ni har ett ungefärligt datum när den uppdaterade Roma med lång arm kommer in?

Kommentarer

  • Hejsan Mia.
    Barcelona är en smidig och lättplacerad lampa. Bra val där.

    Det är viktigt att man använder dimbara LED-ljuskällor av bra kvalité.
    Billigare varianter kommer som du säger blinka, låta eller bara slockna utan att dimras.

    Prova gärna vår COB som vi själva använder eller motsvarande från annat märke.

    Vad gäller frågan om Roma med längre arm så måste jag få återkomma med besked.

    Bästa hälsningar,