Kan man dimra badrumslampan Lux?

Vi söker Lux Wall Bathroom IP21, 3 spottar mått 54x6xca3cm med dimmer ??
Åke E.

Kommentarer

  • Hej Åke.
    Kul att du är lite nyfiken på Lux.
    De LED-lampor som ingår är inte dimbara men det är ju enkelt att byta till andra dimbara ljuskällor.
    Det finns ingen inbyggd dimmerfunktion på armaturen utan man får använda sig av fast väggdimmer. Lux har IP44 och är alltså avsedd för badrum.
    Måtten är 59x14x djup ca 13cm.

    Klickar du här så kan du beställa din Lux direkt på vår sajt.
    Hälsningar,

    Martin