Avstånd mellan spotlights?

Kan Hera LED Downlight 3-set monteras med mindre avstånd än 2 m mellan spottarna? Skall monteras i vitrinskåp. På förpackning rekommenderas 2 m mellan spottarna...

Kommentarer

  • Hej Bertil.
    Kul att du kikar på våra Hera. Riktigt bra spotar!
    2 meter är rekommenderat maxavstånd. Det är inga som helst problem om du vill ha dem tätare ihop.
    När du säger vitrinskåp så skulle jag vilja föreslå att du tittar på vårt Combine-system istället. Utanpåliggande lister och spotar så man slipper göra hål och åverkan på skåpet. Klicka här så ser du en rund 10cm spot.
    Det kanske kan vara ett alternativ?
    Hoppas att du får till det!
    Hälsningar,
    Martin /Markslöjd
  • Hej,
    jag skulle behöva komplettera mitt system "Trädgård" med ytterligare 10st deck lights = två förpackningar (artnr 10470). Finns det några kvar eller har de utgått helt?
    Göran
  • Hej Göran,

    Extrasetet har utgått hos oss, men det kan finnas kvar t ex på vissa Bauhaus butiker. Annars kan du köpa ett till startset och strunta i att koppla in alla tillbehören för spottarna är desamma.