Vad är avståndet mellan borrhål för upphängning Moon 28?

Hej, jag undrar vad avståndet är mellan borrhålen för upphängning av 105958 Moon 28. Ifall det är standardmått och passar borrhålen från tidigare lampa (23cm)

Kommentarer

  • Hej,

    tack för ditt meddelande.

    Vi hade ingen måttbeskrivning på denna armatur, men vi har mätt avståndet istället.

    Här nedan ser du hur själva basplattan med hålen ser ut. Hålet högst upp är till för strömsladden så de andra två hålen under det är själva skruvhålen.

    Avståndet är 6,5 cm från mitten av det ena hålet till mitten av det andra.

    Hoppas detta hjälper lite i din beslutsfattning!

    Ha en trevlig dag!