Vad är minimiavståndet mellan ljussensor/decklight spot?

Hej. Hur långt är minsta avståndet mellan ljussensorn och första spoten på "Deck light garden system? Mvh Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    tack för ditt meddelande.

    Det finns inget minimiavstånd mellan ljussensorn och första spotten varken när det gäller Garden 24- eller Trädgård-systemet. Därmed spelar det ingen roll hur du placerar dina spottar. Du kan se vår installationsvideo här.

    Du nämner inte vilken av våra decklight detta avser, men Garden 24 ljussensorn har en in- och utgående kabel på 15 cm medan Trädgård seriens kablar är 30 cm. Sedan är sladdarna till själva spottarna 75 cm långa.

    Lycka till med installationen!
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.