Anlutningar Expand

Jag tänkte köpa och ansluta 2 st 70cm Expand och sätta dem i vinkel med vinkelkopplingen ni erbjuder men har lite specifika krav på de totala måtten. Därför undrar jag var ansluts startkabeln kontra vinkeln? Finns ingenstans där detta beskrivs eller visas. Om startkabeln ansluts i andra ändan, hur mycket sticker den ut med sin anslutning?

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Vad kul att du hörde av dig och är intresserad av vår Expand.
    En jättepopulär serie, ett jättebra val där!

    Startkabeln ansluts i ena änden av skenan, så det gäller att planera om skenan ska vara åt höger eller vänster.
    Anslutningskontakten mäter ca 57 mm och sladden går rakt ut ifrån kopplingen.

    Hoppas du blir nöjd med Expand och hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Ha en trevlig helg!
    Sanna