Adventsljusstake artnr 8096

Hej Jag undrar ang adventsljusstake i mässing typ 8025 och artnr 8096 vilka år tillverkades den och tillverkas den fortfarande och vem har designat den ? Har den något namn?
Tack på förhand
Mvh Janne i Göteborg
Jan B.

Kommentarer

  • Hej Janne!
    Jättefin ljusstake! Gripsholm, som den hette, kom 1998 och fanns i sortimentet i nästan 15 år.
    I början fanns den bara i guld men efter ett par år kom den även i högblank silver.
    Jag hittar inget om extern designer så därför skulle jag säga att vi skapat den själva.
    Hälsningar,

    Martin