Adaptrar till Trall

Hej!
Jag köpte nya Decklight för byta ut dom gamla från Markslöjd och upptäckte att kontakterna såg annorlunda ut. Beställde adaptrar. Men dom passade inte. Det var en tredje modell betydligt mindre. Köpt på Bauhaus. Dom jag har idag finns med på eran hemsida men inte dom nya. Bifogar bild.

Vad göra?

Kommentarer

  • Hej Janne,

    tack för ditt meddelande.

    Dessa decklights är en Bauhaus specifik produkt som vi inte har några tillbehör till. Detta innebär att det inte finns några adaptrar som passar till den.

    Trall och Trädgårds serien är inte kompatibla så dessa kan du inte koppla ihop.

    Ha en trevlig dag!