adapter

Hej undrar var man kan få tag i en ny adapter .  700081,  AC/DC modellAV35-045-010T. Mvh Gunilla

Kommentarer

  • Hej Gunilla.
    Åh, du har en Humle. Jättefin tycker jag.
    Transformatorn går att beställa som tillbehör/reservdel hos någon av våra återförsäljare.
    Artikelnumret är TRA8938

    Ha en skön helg.
    Bästa hälsningar,

  • Hej, jag bor så långt från någon återförsäljare, kan man inte beställa den genom er ? Mvh Gunilla
  • Hej igen Gunilla,
    Vi har tyvärr ingen direktförsäljning här.
    Har du långt till närmaste butik så kanske du kan kontakta en av våra e-handlare istället?
    De hjälper dig säkert tillrätta.
    Bästa hälsningar,