Vad har ni för vägglampor till utomhusbruk?

Hej. vi behöver bygga ut till en Brf i malmö med vägg armaturer utomhus, skall samköras med era pollare. vad finns då i 12 v?
mvh
Niclas på Tengwalls ab Stockholm-Malmö

Kommentarer

  • Hej Niclas!
    Tackar för frågan.
    Jag tror du menar om vi har väggarmaturer till vårt system Garden24? Det är 24V som gäller där. I Garden24 ingår bland annat spotlights som man kan antingen fästa i marken eller under hängrännor för att belysa fasad mm med. Tyvärr inga "klassiska" väggarmaturer i systemet än så länge.
    Titta gärna på alla våra vägglampor för utomhusbruk här. Hoppas att du kan hitta något som passar!
    Bästa hälsningar,
    Martin