Hur ställer man in Garden24 sensor/timer 106936?

hej
har köpt er utomhusbelysning Garden24 med ljusvakt,
försöker hitta en beskrivning men det finns inte på er hemsida.

Jag vill att lamporna tänds när det blir mörkt och släcks kl 24,00 och tänds 6,00 och slocknar när det blir ljust.
Alternativt att dom tänds när det blir mörkt och släcks när det blir ljust,

Kommentarer

  • Hej Robert!
    Kul att du har fastnat för Garden24.
    Det ligger en manual på hemsidan men den är tyvärr på engelska såg jag.
    Tack för tipset, vi ska se till att den blir ordentligt översatt.

    • Koppla till timern/sensorn till slingan.
    • Tryck på on/off knappen för att sätta på den.
    • Tryck på +/- knappen för att ställa in hur många timmar efter att det blivit mörkt som det ska lysa.
    • För att koppla bort timern så ställ den på 00. Då kommer det att lysa från skymning till gryning.
    • För att koppla bort sensorn så ställ tiden på 24. Då lyser den konstant tills du släcker den manuellt.
    Hoppas att du blir nöjd med ditt system. Jag är det med mina helt klart.
    Bästa hälsningar,

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.