Var hämtar jag nyckel till min bostad?

Hej! Ska hämta min nyckel idag men vet inte vilken adress jag hämtar den på. Har bokat tid till 15:30 idag.

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Har du bokat tid hos vårt Kundcenter är du välkommen att hämta nyckeln där, adressen är Köpmangatan 27 i centrala Luleå.

    Se karta här!

    Hälsningar

    Lulebo
  • Jag har fått tid i morgon fredag för att hämta en nyckelrekvisition till min svåger. jag försöker hitta ett fullmaktsformulär på er hemsida men hittar inget. Den jag talade med på Lulebo sa att det finns en sådan på hemsidan? Var?
  • Hej Dan!

    Blanketten bifogas i vårt svar här. Annars finns den att ladda ner på vår hemsida, klicka här. Du hittar den under "Fullmakt" och den heter "Nycklar".

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej jag kommer upp på torsdag den 17 kl 10:30. Jag har skrivit kontrakt med er men ej fått information om nyckeluthämtning. Går det att boka in här?
    Viktor
  • Hej Viktor!

    Inom kundmottagningen arbetar Lulebos kundmottagare med bland annat nyckelutlämning. För att hämta ut din nyckel är du välkommen att boka en tid för det genom att ringa kundmottagningen på: 0920-23 67 30, måndag-fredag kl 9-12, eller boka tid på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Vänliga hälsningar
    Lulebo