Välja tapeter till min lägenhet?

Hej,
Jag ska tapetsera om i lägenheten och undrar var jag kan se de tapeter jag har möjlighet att välja mellan.

Kommentarer

  • Hej Ronny!

    Du är välkommen in till vårt Kundcenter på Köpmangatan 27, öppet 9-15 för bokade besök, eller till Flügger Färg i Luleå för att titta på kollektionerna. Flügger Färg ligger på Banvägen 25 och har öppet vardagar 7-18, lördagar 10-14.
    Lulebo
  • Vilka kollektioner är det man kan man välja emellan?
  • Hej Karolina!

    För att få svar på din fråga är du välkommen att ringa vårt Kundcenter på telefon 0920-23 67 30, telefontid vardagar 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Det hade varit smidigt att skriva ut länken till kollektionen här så att man kan titta i lugn och ro hemma.
  • Hej!

    Håller med om att det vore smidigt, vi har dock inte den lösningen. Däremot kan du besöka Flügger Färg och säga att du vill titta på Lulebos tapetkataloger. Då behöver du inte boka tid oss.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Kan du vara snäll och ta reda på vilken kollektion det är och sedan lägga ut det på lulebos hemsida?
    Hade underlättat för alla era betalande hyresgäster, ni kanske slipper inbokade besök hos er så effektivitetn hade ökat.
  • Hej Karin

    Vårat utbud av tapetkollektioner varierar därför kontakta vårt Kundcenter för tidsbokning, eller besök Flugger färg.

    Hälsningar Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare