Boka tvättstuga och bastu i appen?

Hej !
Varför tvättstuga och bastu finns inte på mina tjänster i appen?
Hur kan man boka hemifrån i så fall?

Kommentarer

  • Hej Amoot!

    Om du inte redan har gjort det föreslår vi att du börjar med att följa de råd vi ger på sidan för felavhjälpning i appen - klicka här och följ det som står där.

    Hoppas du får det att fungera!

    Hälsningar
    Lulebo
  • Tvättstuge- och bastu- bokning via appen och nätet (portal.lulebo.se) har försvunnit! Jag kan gå in till att justera motorvärmaren men inget annat!
  • Hej Mats!

    Det ska fungera nu, orsaken var problem med en server.
    Testa gärna att det fungerar. På vår hemsida tipsar vi om hur du kan gå tillväga om det uppstår liknande problem igen, läs här.

    Vänligen
    Lulebo
  • Hej!
    Vad är det som är fel, har tidigare kunnat boka bastu och tvättstuga via appen men kan inte logga in med min inloggning, den säger att den är fel. Jag har inget annat lösenord så var är problemet.
  • Hej Ulla!

    Om du inte redan har gjort det föreslår vi att du börjar med att följa de råd vi ger på sidan för felavhjälpning i appen - klicka här och följ det som står där.

    Hoppas du får det att fungera!

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej, jag bor Stengatan 37 på Bergnäset, var finns närmaste bastu?

  • Hej Eeva!

    Närmaste bastu finns på Stengatan 81.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hur många ggr ska man felanmäla att Luleboappen ej funkar som den ska??? Tvättstugan , motorvärmaren....Allt är borta!! Pågått i flera månader, långt innan sommaren.  Jag har gjort ALLT som man ska göra, följt råden. Funkar ändå inte. Ni hjälper ej fast jag felanmält ärendet och personal säger hon mailar " någon".....
    NU vill jag ha hjälp!!!!
  • Hej Erika.

    Om dina tjänster (tvättstuga, motorvärmare etc.) fortfarande inte finns i appen, trots att du har följt nedanstående felguide, så behöver du kontakta Felanmälan via telefon.

    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar mellan kl. 7:00-16:00.

    Felguide Luleboappen

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Men har ju redan kontaktat dem 2ggr utan att det händer något, ingen feedback alls.....Hur många har ska jag prova? 🤔
  • Hej Erika.

    Tyvärr kan vi inte hjälpa dig längre i detta forum. Vi ber dig därför återkomma med ditt personnummer alternativt objektnummer, så kan vi vidarebefordra ditt ärende.

    Du kan mejla ditt ärende till kundcenter@lulebo.se
    Ett annat alternativ är som sagt att du kontaktar Felanmälan på telefonnummer 0920-23 67 40.

    Många hälsningar från oss på Lulebo