Boka tvättstuga?

Kan jag boka vilken tvättstuga som helst på området Stengatan?

Kommentarer

  • Hej Anna-Karin!

    Du kan endast boka de som är närmast ditt boende. Om du bokar via appen eller portal.lulebo.se ser du vilka adresser/tvättstugor du har tillgång till.

    Har du fler frågor kopplat till ditt boende är du välkommen att kontakta din bovärd. Kontaktuppgifter finns efter inloggning på Mina sidor, och här.

    Hälsningar
    Lulebo
  • hur bokar jag nu tvättstuga på min sida har ny ändrade?
    ednea
  • Hej Ednea,

    Boka din tvättstuga genom att gå in via "mina sidor" på www.lulebo.se.
    Du hittar bokningsportalen under "kontrakt" och sedan under "boka tvättstuga/boka bastu".

    För mer info kontakta gärna vårt kundcenter på telefonnumret 0920-236730 alla vardagar mellan 09.00-12.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ebba Kundmottagare