Tvättmaskinen öppnas inte, hur får jag ut min tvätt?

Bokade den sista tvättiden för dagen, men när jag ska hämta tvätten ca 5 minuter innan tiden går ut så går det inte att öppna tvättmaskinen. Verkar som om strömmen är avstängd för alla maskiner i tvättstugan då. Varför är det så och hur får jag ut min tvätt?

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    I en del tvättstugor är tidur installerade som förhindrar tvättning efter sista tvättid. Om det är som du beskriver är det troligen fel på tiduret, vilket vi i så fall beklagar.

    Har du felanmält det, om inte vill vi gärna att du felanmäler på tel. 0920-23 67 40. Ringer du felanmälan efter att vi har stängt kopplas du vidare, i vissa fall finns möjlighet att få hjälp av jouren.

    Hälsningar
    Lulebo