Går inte att boka tvättstuga via appen?

Kan inte boka tvättstuga via appen, tjänsten saknas i mitt utbud. Centralt fel eller?

Kommentarer

  • Hej Inga-Britt,

    Det har gått några dagar sedan du skrev din fråga och kanske är det hela löst nu? Vi har haft problem med våra tekniklösningar under slutet av september men nu ska det fungera som vanligt. Om du fortfarande har problem behöver du kontakta vår felanmälan så hjälper de dig! Ring 0920-23 67 40 mån-fre kl 8-17.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef