Ställa mig i kö utan att söka boende just nu?

Hej. Jag skulle vilja ställa mig i kö hos er på Lulebo men jag vill för tillfället inte söka någon lägenhet. Finns det möjlighet att ställa sig i kö hos er för att samla poäng utan att söka lägenhet? I så fall hur går jag till väga?
Tack på förhand

Med vänlig hälsning, Felicia

Kommentarer

  • Hej Felicia!

    Du är välkommen att registrera dig och börja spara köpoäng utan att söka boende just nu. Alla är välkomna att ta del av information om lediga lägenheter, parkeringsplatser och förråd, men för att kunna anmäla intresse för lediga objekt samt för att bli aktuell för kontraktsskrivning behöver du vara registrerad i någon av lägenhetsköerna och/eller parkeringsplatskön och förrådskön som alla ingår i tjänsten Mina sidor.

    Registrera dig på Mina sidor för att börja samla köpoäng och anmäla intresse
    Lulebo har fyra olika köer; en kö för studentlägenheter, en kö för övriga lägenheter (inklusive lägenheter i trygghetsboenden och årgångshus), en kö för alla parkeringsplatser samt en kö för förråd.

    Från och med den dag du fyller 15 år är du välkommen att registrera dig som sökande i Lulebos köer. Du får en köpoäng per dag från och med ditt registreringsdatum. Poängen är personlig och kan inte överlåtas till någon annan, till exempel från förälder till barn. Hyreskontrakt tecknas endast med myndiga personer. Läs mer om hur du registrerar dig.

    Har du fler frågor om köpoäng är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo