Sänka hyran

Ska ni sänka hyran nu för att hjälpa alla hårt drabbade. Tiden borde väl vara nu och inte sen för de? De är väl de alla undrar, åtminstone halvera den. Nåt borde ni ta tag i. Visa medmänsklighet till era hyresgäster.

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Vi lever i samma omvärld och upplever samma verklighet och samma hot som alla andra och mitt i allt detta försöker vi bedriva en verksamhet som ska fungera både nu och i framtiden – för allas bästa.

    En del av det ansvar vi har gentemot våra ägare (Luleå kommun, och i förlängningen alla medborgare i Luleå) är att fortsätta bedriva en affärsmässig verksamhet som ska hålla under många år framåt för att säkerställa att allmännyttan finns kvar som ett alternativ till de privata hyresvärdarna.

    På vår hemsida hittar du mer information om hur Lulebo tänker och agerar kring hyror i Coronatider, läs mer här!
    Lulebo