Vad betyder poäng för erbjudande?

Hej!
När jag söker en lägenhet står det "Antal sökande" och "Poäng för erbjudande", vad innebär det?

Kommentarer

  • Hej Musab!

    Poäng för erbjudande visas när minst åtta personer har anmält intresse för en lägenhet. Så länge det är färre än åtta som har anmält intresse anges siffran noll (0). När poäng för erbjudande visas gäller det för personen som har placering åtta. Det ger en indikation på hur långt ens egna köpoäng räcker för aktuellt hyresobjekt.

    Hälsningar
    Lulebo
  • När en lägenhet är tillgänglig ”idag”, och jag får den, från när måste jag skriva kontrakt?
    Har radhus som måste säljas, vilket kan ta din tid.
  • Hej Inger

    Det betyder att lägenheten finns tillgänglig omgående. Det kan även framkomma längre ner på informationssidan aktuella datum för inflytt.
    Har du anmält intresse på någon speciell lägenhet kontakta gärna vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 26720 vardagar mellan klockan 9.00-12.00 så kan vi informera vad som gäller för just den lägeheten.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare