E-post om lediga parkeringslatser?

Jag får e-post om lediga parkeringsplatser varje dag. Har jag kvar min kötid fastän jag inte vill ha någon p-plats i nuläget?
I så fall vill jag pausa den tills vidare.
Tack!

Kommentarer

  • Hej Ann-Christine!

    Av din beskrivning låter det som att du på mina sidor har ställt in att du vill ha e-post för prenumerationer som passar dina önskemål. Dina köpoäng för parkeringsplatser påverkas inte av dessa erbjudanden.

    Så här gör du för att ställa in att du inte vill ha prenumerationer:
    Klicka här för att logga in på mina sidor.

    Efter att du har loggat in - klicka på fliken "Parkeringsplatskö".
    På den sidan ser du "Prenumerationer som matchar dina önskemål?", kryssa i "Nej" och spara. Då får du inte e-post som matchar dina önskemål.

    Tips!
    Passa på att kontrollera dina kontaktuppgifter (telefon och e-post) när du är inloggad.

    Hälsningar
    Lulebo