Byta p-plats?

Kan jag byta p-plats till en som ligger närmare min bostad?

Kommentarer

  • Hej Stina!

    Hyresgäst som tecknat hyresavtal för bilplats ska ha hyrt och betalat för bilplatsen under minst sex (6) månader innan byte till annan bilplats godkänns.

    Läs mer här om uthyrning av bilplatser.

    Vänliga hälsningar
    Lulebo
  • Hej.
    Tack för snabbt svar!
    Då kan jag alltså byta eftersom jag betalat för den jag har sen 1/2.
    Den jag vill byta till är ledig from 1/8.
    Mvh Stina Ejderlöf
  • Hej!

    Har du fler frågor gällande ditt byte kontakta Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, eller via e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo