Styrning av motorvärmaren?

Hur styr jag min motorvärmare?

Kommentarer

  • Hej Andebrhan!

    Det finns olika sätt, på vår webbplats finns utförlig information om hur du bokar dina motorvärmartider - klicka här för att komma till webbsidan.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hur kommer jag in på webel.online?
  • Hej Roland

    Genom denna länkt som tar dig till webel: ​​webel​​​
    Du loggar in med parkeringsplatsens samtliga sju siffror samt lösenord är de fyra sista siffrorna i ditt personnummer.
    Alternativt att du loggar in på "Mina sidor" på www.lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare
  • Styrning av motorvärmare hur gör jag?
  • Hej Ann-Britt

    Bokning av tvättstuga och styrning av motorvärmare görs efter inloggning på Mina sidor. När du loggar in ser du följande bild, notera att den gröna plattan ska markera "Kontrakt" - gör den inte det klickar du på "Kontrakt". För att boka tvättider och bastu klicka på "Aptus portal" (länknamnet ska ändras till "Boka tvättid/bastu"). Ett nytt fönster öppnas och där väljer du vad du önskar boka.

    För att styra motorvärmaren klickar du på länken "Motorvärmarstyrning" som finns nederst i rutan för bilplats på Mina sidor.

    Hälsningar Lulebo

    Ulrika Kundmottagare
  • Vi har två parkeringar med motorvärmarplats. Hur växlar man mellan dessa när man ska ställa tiderna?
  • Hej Simon

    Om kontrakten står i ditt namn ser du det på "Mina sidor" när du loggar på www.lulebo.se
    Under fliken kontrakt presenteras parkeringarna separat för att du ska kunna aktivera respetive motorvärmare.

    Hälsningar Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Hur säger jag upp min kontinuerliga ström på parkeringen på Stengatan?
  • Hej Kerstin.

    Om du vill säga upp kontinuerlig ström behöver du kontakta vårt Kundcenter via mejl.
    Du når dem via e-post kundcenter@lulebo.se
    Uppsägningstiden på kontinuerlig ström är 3 kalendermånader.

    Många hälsningar från oss på Lulebo