Nyckel

Jag har tre nycklar med tagg på, men på två av nycklarna har taggen lossnat och jag vet inte vars dom har tagit vägen. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Therese!

    Borttappade taggar ska omgående anmälas till vårt Kundcenter, de är att betrakta som värdehandlingar. Därför ska du kontakta Kundcenter på telefon 0920-23 67 30,telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej min mamma har hemtjänst, kan vi göra en extra nyckel?
    Dotter
  • Hej,
    Det går jättebra att beställa en extra nyckel till hemtjänsten. Om du ska sköta beställning och uthämtning av nyckel för din mammas räkning behöver du en fullmakt som hon har skrivit under. Du kan ladda ner en fullmakt för nycklar på vår hemsida, här: https://www.lulebo.se/artikel/blanketter-1

    Kontakta vårt kundcenter för att beställa nyckel och för info om hur du hämtar ut den och vad det kostar. Ring 0920-23 67 30, mån-fre kl 9-12, eller maila kundcenter@lulebo.se.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef