Nya hemsidan

Går in på lulebo.se och loggar in på Mina sidor men ingenting händer. Det kommer inte upp någon ruta för användarnamn och inte heller login. Har androidtelefon och använder Chrome.

Kommentarer

  • Hej Roland!

    Vi har inte en ny hemsida, däremot har vi flyttat om och tydliggjort toppmenyer och undermenyer.

    Vi har inte fler indikationer på att det inte fungerar att logga in enligt det du beskriver. Men någon av följande orsaker kan ligga bakom att du inte kan logga in.
    • Har du redan ett användarkonto på Lulebos Mina sidor eller försöker du logga in med dina inloggningsuppgifter från Bostad Luleå? Dessa fungerar nämligen inte.
    • Om du har ett användarkonto är det ditt personnummer och det lösenord du tidigare har valt som gäller.
    • Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar.
    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på telefon 0920-23 67 30, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Jag har samma problem. Detta problemet har varit sen över 1 år tillbaka.
    Det går inte att hitta lägenheter, det är bara något märkligt mönster på höger sida om menyn.
    Mvh
    Hege Andreassen
  • Hej Hege.

    Vi har inte fler indikationer på att det inte fungerar att logga in på Mina Sidor och hitta lägenheter. Vi vet om att detta sker då man inte har godkänt "cookies".

    Har du fler frågor kring detta behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20. Du når dem vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo