När kommer Lulebo att börja med bostadskö för lägenheter igen?

Hej! När kommer ni att börja med bostadskö igen?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Pernilla!

    Lulebo har sagt upp avtalet med Bostad Luleå från och med årsskiftet 2020/2021, därför har stadsbyggnadsförvaltningen lämnat ett förslag till stadsbyggnadsnämnden att bostadsförmedlingen ska upphöra.

    Förslaget tas upp till beslut vid ett sammanträde i stadsbyggnadsnämnden i augusti 2020. På vår webbplats finns utförlig information om förutsättningarna, läs mer här.

    Hälsningar
    Lulebo