Möblering.

Hej!
Jag undrar om det finns studentlägenheter (ettor) med kokvrå som är omöblerade? Vill nämligen ta med min egna säng och skrivbord. 😀

Tack på förhand!

/Nadia

Kommentarer

  • Hej Nadia!

    På Professorsvägen 11-33 och Docentvägen 12-32 finns det omöblerade lägenheter, från 1 rum och kokvrå till trerumslägenheter.

    Det finns också omöblerade lägenheter på Vänortsvägen 5 där vi har byggt om allrum till omöblerade ettor. Så småningom blir det på samma sätt på Vänortsvägen 7 och 9 där vi också bygger om allrummen.

    Det finns även några omöblerade 1-3 rumslägenheter på Väderleden 9-11 och Väderleden 3 A-C.
    • På vår webbplats kan du läsa mer om våra studentlägenheter - se här.
    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefon 0920-23 67 20, vardagar 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo