Kötid?

Jag behöver logga in på mina sidor för att förnya min kötid som man gör en gång per år. Problemet är att jag får mejl om att jag måste förnya men ni har gjort om inloggningssystemet så jag ju kommer inte in på mina sidor på något sätt. Missta mig inte, jag har ett konto hos er sedan innan men det går inte att komma åt

Kommentarer

  • Hej Victor

    Numera kan du logga in med bank-ID, eller det lösenord du en gång har valt.
    Kontakta gärna vår lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 236720 vardagar mellan klockan 9-12 så får vi hjälpa dig.

    Många hälsingar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare