Föra över köpoäng?

Jag har över 1000 poäng men kommer med väldig hög sannolikhet inte söka någon lägenhet medan jag fortfarande bor här uppe i Luleå. Har även en kompis som gärna vill flytta in på Docent/Professorsvägen men har inte tillräckligt med poäng för det.
Finns det någon möjlighet för mig att överföra mina poäng eller på något sätt hjälpa min kompis?

Kommentarer

  • Hej Cristian.

    Du kan tyvärr inte föra över dina köpoäng till din vän, då dessa är personliga.

    Har man mindre köpoäng rekommenderar vi att man håller utkik efter våra lägenheter som släpps på Bo Direkt. Dessa lägenheter har funnits publicerade på vår hemsida, men har av olika anledningar inte gått till kontrakt.

    Våra direktbokningar publiceras vardagar mellan kl. 9:00-10:00 och är baserade på först-till-kvarnprincipen. Tilldelning av dessa lägenheter är alltså inte baserat på kötid.

    Många hälsningar från oss på Lulebo