Köpoäng

Om jag tackar ja till en studentlägenhet, försvinner mina köpoäng från den ”vanliga” kön utöver köpoängen för studentlägenheter?

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Lulebo har två lägenhetsköer (en för studentlägenheter och en för övriga lägenheter) och studenter har möjlighet att registrera sig i båda köerna. Hanteringen för köerna samordnas så att köpoängen i studentlägenhetskön nollställs för studenter som skriver på ett hyreskontrakt för en studentlägenhet. Den sökandes eventuella köpoäng i den andra lägenhetskön påverkas inte av denna kontraktsskrivning.

    Läs mer här!

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej, varför ser jag inte alla mina kö poäng? Har försökt flytta över dem från bostadluleå och trodde det fungerade men nu ser jag att det står att jag bara har 117 poäng, har ju haft ca 10.000 poäng..
  • Hej Nils

    Ring vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920 236720 vardagar mellan klockan 9-12 så får vi kolla upp hur det ser ut för dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare