Kikhål

Det är obehagligt att inte veta vem som står utanför ytterdörren och knackar ... Vill gärna ha ett proffsigt titthål i dörren och är villig att betala för detta själv. Finns det några verkliga hinder för att låta sätta dit ett sådant? Om det finns något hinder Vad är det isåfall för något?

Kommentarer

  • Hej Rosita

    För denna fråga kontakta din bovärd.
    Kontaktuppgifter hittar du via följande länk från vår hemsida: kontakt bovärd

    Många hälsningar från oss på Kundcenter.
    Ulrika Kundmottagare