Jag kan inte komma in på mina tjänster, hur gör jag?

Jag kan ej se bokning av tvättstugan.

Kommentarer

  • Hej Ronny!

    På den här sidan finns en guide som du kan testa att använda. Hoppas du får det att fungera efter att ha följt de tips vi lämnar där.
    Thommy Kommunikatör
  • Jag får bara ”Fel på inloggningsuppgifter” fast jag raderat appen, laddat ner den på nytt, samt återställt lösenord vi länk som jag fick till min mejl. Vad göra?
  • Hej Annsofi!

    Vi har fler indikationer på att det fel du beskriver uppstår. Vi utreder just nu vad som kan ligga bakom problemet.

    Hälsningar
    Lulebo
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.