Hyrning av lokal?

Hej!

Jag håller på att planera en fest för ett födelsedagsfirande där vi behöver en större lokal för att få in ca 30-35 personer. Håller på att kolla runt och ta offerter från olika företag och tänkte kolla om det är möjligt att hyra er lokal för en kväll/natt. Jag hade tänkt den 14/11.

Problemet är att jag inte är medlem i Lulebo och undrar om det finns någon möjlighet att hyra en lokal?

Det spelar ingen roll var lokalen är, dock i luleå tätord (Varvet, Bergviken, Porsön, Bergsviken, etc).

Kommentarer

  • Hej Jesper!

    Endast hyresgäster som hyr bostad av Lulebo har möjlighet att boka våra hyresgästlokaler och har då ansvar för skötsel, städning och att ordningsregler följs.

    Läs gärna mer här.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej,  jag bor på Norra Strandgatan och skulle vilja hyra lokalen den 22/1 för att fira en födelsedag, är det möjligt?

    Tack,
  • Hej Gloria!

    Endast hyresgäster som hyr bostad av Lulebo har möjlighet att boka våra hyresgästlokaler och har då ansvar för skötsel, städning och att ordningsregler följs.

    Bokning görs via vårt Kundcenter som nås på tel. 0920-23 67 30, vardagar kl. 9-12.

    Läs mer här!

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej! Har bokat kvarterslokalen på Höstvägen var och kollade vad som finns där. Ska det inte finnas bestick där, och jag kommer inte till städrummet om det ska städas efter .
  • Hej Ulla.

    Köksutrustningen som finns i lokalen är den du kan nyttja. Vi kan alltså inte garantera att det finns komplett uppsättning av bestick.

    Gällande utrymmet för städ, så har vi bett bovärden i området att kontakta dig via telefon för att reda ut frågan.

    Många hälsningar från oss på Lulebo