Hyra, vad ingår?

Hej! Jag planerar att börja plugga till hösten via ltu. Då man kikar på era studentlägenheter på lulebo.se ser jag ingenstans vad som ingår i hyran? Vad ingår mer än internet?

Kommentarer

  • Hej Oscar!

    Vad trevligt att du funderar på att studera i Luleå!

    Svaret på din fråga är att internet, värme och varmvatten alltid ingår.
    Däremot är det lite olika om det är möblerat och om hushållsel ingår.

    Det bästa är att du ringer Lägenhetsuthyrningen på tel. 0920-23 67 20, vardagar 9-12, och hör dig för där när du hittat en lägenhet som du är intresserad av. De nås även på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se.

    Hälsningar
    Lulebo