Hyra?

Hej! Jag är intresserad av att intresseanmäla till den lediga lägenheten på vänortsvägen 5 men min fråga är då när måste man börja betala för lägenheten om man redan har en annan lägenhet med en uppsägningstid? Behöver man betala dubbel hyra till Lulebo och den andra hyresvärden.

Kommentarer

  • Hej Sara

    Beroende om det blir dubbel hyra hänger dels på uppsägningstiden som är en hel kalendermånad för studentlägenheter ( på Lulebo), och när nya lägenheten är tillgänglig. i vissa fall blir det dubbel hyra vid byte av boende.

    Hälsingar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare