Hur långt räcker mina 300 poäng?

Bör jag även söka lägenhet på annat sätt?

Kommentarer

  • Hej Marie!

    Det är svårt att svara på hur långt dina köpoäng räcker. Faktorer som storlek och bostadsområde med flera spelar in. När en lägenhet är tillgänglig för intresseanmälan på vår hemsida kan du se "Poäng för erbjudande" efter att minst åtta personer har anmält intresse för lägenheten.

    Så länge det är färre än åtta som har anmält intresse anges siffran noll (0). När poäng för erbjudande visas gäller det för personen som har placering åtta. Det ger en indikation på hur långt ens egna köpoäng räcker för aktuellt hyresobjekt.

    Har du fler frågor gällande detta är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter, här finns kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Bör jag även söka lägenhet på annat sätt?
  • Hej Ingela.

    Om du har frågor kring vår lägenhetskö ber vi dig kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20.
    Du når dem på telefontid mellan kl. 9:00-12:00 under vardagar.

    Många hälsningar från oss på Lulebo