Hur gör jag för att flytta över mina köpoäng?

Hur gör jag för att flytta över mina köpoäng för lägenhet?

Kommentarer

  • Hej Clas-Göran!

    Om du har stått i lägenhetskö hos Bostad Luleå och har betalat köavgift på 250 kr för år 2020 till Bostad Luleå kan du flytta med dig din sparade kötid till Lulebos nya lägenhetsköer.

    Så här gör du:
    1. Logga in på mina sidor på lulebo.se, klicka här.
    2. Klicka på fliken "Lägenhetskö" i menyn (och Studentlägenhetskö om du vill spara poäng i den kön också).
    3. Fyll i:
    - de obligatoriska fälten
    - ställ in dina önskemål gällande lägenheter
    - bocka för att du samtycker till personuppgiftsbehandling
    - bocka för om du vill ha prenumeration som matcher dina önskemål - klicka på Spara.
    4. Dina köpoäng visas under ”Min köstatus” på mina sidor.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • I menyn så hittar jag ingenting som heter lägenhetskö tyvärr.
  • Hej!

    Om du har möjlighet föreslår vi att du ringer vår kösupport för att få hjälp. De nås på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hur flyttar jag över mina köpoäng???
    Kan inte logga in på min sida.
  • Hej Aune.

    Om du inte kommer ihåg ditt lösenord till Mina Sidor, kan du klicka "Glömt lösenord". En återställningslänk skickas då till din registrerade e-postadress. Tänk på att denna länk endast är giltig i 30 minuter.

    När du är inloggad på Mina Sidor finns en meny till vänster. Där väljer du "Lägenhetskö" och gör dina val (områden, antal rum m.m.) När du sedan klickar på "Spara" nere till höger på sidan, så för du över dina eventuella köpoäng från Bostad Luleå.

    Har du fler frågor kring detta, så rekommenderar vi att du kontaktar vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20 mellan kl. 9:00-12:00 under vardagar.

    Många hälsningar från oss på Lulebo