Har jag tillgång till bastu?

Jag bor på Professorsvägen 23. Var är bastun och hur bokar jag den?

Kommentarer

  • Hej Gustaf!

    Enligt förvaltaren för området finns det en kontaktperson på området som sköter bokning av bastu. Kontaktuppgifter finns på informationstavlan i entrén, uppgiften är markerat i gult. Har du fler frågor kopplat till ditt boende är du välkommen att kontakta din bovärd. Här finns kontaktuppgifter.

    Kontaktuppgifter finns även efter inloggning på mina sidor under "Adressbok".

    Hälsningar
    Lulebo