Okända parkerar på min förhyrda parkeringsplats, vad ska jag göra?

Jag har flera gånger fått okända bilar som står på min förhyrda parkeringsplats. Vad ska jag göra? Det finns inget telefonnummer på parkeringsskyltarna. Är det något specialnummer man ska man ska ringa till inom Securitas till exempel?

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Det står på zon-tavlorna vilket telefon nummer Securitas har, vet inte på vilket område detta är men vid varje infart på varje område finns det en zon-tavla och en tilläggstavla där det står namn och telefonnummer.

    Numret till deras parkeringsavdelning är 0771-10 10 11, ring dit när någon tagit din förhyrda plats så kommer de ut och hjälper till.

    Hälsningar
    Lulebo