Flyttstädning

Hej, kan man köpa flyttstödning genom Lulebo?

Kommentarer

  • Hej Helene!

    Nej, Lulebo erbjuder inte köp av flyttstädning. Det finns flera företag i Luleå som utför städning, hör dig gärna för med dom.

    Vi tipsar alltid om att hyresgästen ska anlita en seriös firma med garantier. Dvs en städfirma som åtgärdar eventuella missar i städningen. Annars måste du som hyresgäst åtgärda det.

    Kom ihåg att i god tid boka tid med bovärden för besiktning av lägenheten, här finns kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Behöver en bovärd besikta lägenhet även vid lägenhetsbyte? Båda har ju allt bohag kvar.
  • Hej Eva.

    Vid ett lägenhetsbyte sker endast en skadebesiktning, inte en städbesiktning.
    Detta bokas via bovärd.

    Via denna länk hittar du kontaktuppgifter till bovärd i respektive område: ​Kontaktuppgifter bovärdar​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo