Förråd och cyklar?

Lulebo tog två cyklar från förrådet idag, Är det möjligt att returnera dom?
mvh

Kommentarer

  • Hej Ahmad!

    Lulebo har inte gjort någon cykelrensning i förråd, vi meddelar alltid innan det sker.

    Har du fler frågor om det här är du välkommen att kontakta bovärden.
    Här finns kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej igen!

    Gjorde ni cykelrensning igår?
    Jag vet inte om det hände igår eller idag.

    mvh
  • Hej!

    Nej, Lulebo gjorde ingen cykelrensning igår, torsdag 18 mars, heller.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hur kan vi veta vem som tog dom?
  • Hej!

    Vi kan inte svara på det.
    Kanske har de blivit stulna, i så fall kan ni polisanmäla det.

    Tyvärr kan vi inte hjälpa dig mer med det här, men vi hoppas självklart att du hittar dina cyklar.

    Hälsningar
    Lulebo
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.