Erbjudande om lägenhet?

Hej
Hur går processen till när man får erbjudande om lägenhet, spelar poängen in eller hur länge man stått i kö?

Kommentarer

  • Hej Simon

    Läs gärna från vår hemsida hur det går till via denna länk:
    Så går det till - från kö till lägenhet.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Jag vill ha besked om Rödkallen 14 i Luleå.
    jag har varit på visning samt tackat JA till den .
    Men inte fått besked om den är min .
    Hör av er snarast
  • Hej Ingrid.

    Handläggning av kontrakt på Rödkallens väg 14 har påbörjats idag.
    I och med att du har köplats 6, så innebär det att fem personer innan dig behöver tacka nej innan du blir erbjuden kontraktet.
    I dagsläget behöver vi be dig avvakta vår handläggning.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo