Hyra diskmaskin mot månadsavgift?

Hej! Har hört att vissa hyresbolag erbjuder möjligheten att ”hyra” diskmaskin, dvs få en diskmaskin installerad av hyresbolaget mot en månadsavgift, är det något Lulebo erbjuder och om inte kan man då själv köpa in en diskmaskin och få hjälp med att byta ut ett köksskåp mot denna samt få den installerad?

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Lulebo brukar också kunna erbjuda diskmaskin i lägenheten på det sätt som du beskriver. Om du är intresserad av detta behöver du kontakta din bovärd för info om vad som är möjligt och vad det skulle kosta. Jag vet inte var du bor men du hittar kontaktuppgifter till alla bovärdar på vår hemsida, här: https://www.lulebo.se/artikel/fastighetsforvaltning

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef
    (Uppdaterad )