Bostadskö

Hej jag har misslyckats varje gång med att flytta över min kötid från tidigare kö. Kan inte logga in. Måste jag börja från början med att registrera mig? Mvh Malin

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Det kan vara olika orsaker som gör att du inte kan logga in.
    • Har du redan ett användarkonto på Lulebos Mina sidor eller försöker du logga in med dina inloggningsuppgifter från Bostad Luleå? Dessa fungerar nämligen inte.
    • Om du har ett användarkonto är det ditt personnummer och det lösenord du tidigare valt som gäller.
    • Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar.
    På vår hemsida finns ytterligare information och svar på de vanligaste frågorna om köflytten - läs mer här.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på telefon 0920-23 67 30, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej! Ny funkade det att logga in, gjorde en helt ny registrering.😀/ malin
  • Hej!

    Toppen, vad bra att det löste sig 👍

    Hälsningar
    Lulebo

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.