Borttagande av intresseanmälan på lägenhet?

Vi har anmält oss som intresserade av tre lägenheter. Har varit på två visningar och den ena har vi tackat nej till och den andra har vi tackat ja till. Nu finns det ytterligare en lägenhet som vi är intresserade av men kan inte anmäla intresse för den eftersom lägenheten som vi inte är intresserade av upptar en plats av de max tre lägenheter man kan anmäla sig till. Hur tar man bort den?

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Så länge ett objekt är publicerat på Lulebos hemsida kan du själv ta bort dina aktuella intresseanmälningar om du hittar objekt som är mer intressanta.

    Om objektet inte längre är publicerat på Lulebos hemsida kan du själv ta bort din intresseanmälan för detta objekt under förutsättning att du har plats nio (9) eller längre ner på listan över intressenter och inte har fått ett visningserbjudande.

    De intresseanmälningar du har gjort tas automatiskt bort när ett hyreskontrakt för det aktuella objektet har tecknats med en annan intressent.

    Här kan du läsa mer om intresseanmälningar.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Jag tycker det är rimligt att man borde kunna ta bort en intresseanmälan när man tackat nej till en lägenhet efter visning för att kunna gå vidare.
    Och som i vårt fall inte ens fått chans att se på den 3:e lägenheten eftersom den nuvarande hyresgästen inte hört av sig om en visningstid trots kontakt från vår sida via telefon och sms. Tiden för visning av lägenhet går ut idag.

  • Hej jag kan inte intresseanmälan på lägenheten.tack
  • Hej Pirouz.

    För att kunna göra intresseanmälan på lägenheter behöver du stå i vår lägenhetskö. För att ställa dig kön behöver du logga in på Mina Sidor.

    I menyn till vänster, så klickar du på "Lägenhetskö". Därefter gör du några val (önskemål om storlek, områden m.m.) När du sedan klickar på "Spara" så har du ställt dig i vår lägenhetskö.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hej står att intresseanmälan är spärrat.tack
  • Hej Pirouz.

    Om du är spärrad i systemet kan det bero på att du inte har svarat på erbjudanden du har fått.

    Vänligen kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20 mellan kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo