Bokning tvättstuga och bastu via appen?

Kommer ni att aktivera möjligheten att boka tvättstuga/bastu via appen igen?

Kommentarer

  • Hej Claes!

    Vi har inte avaktiverat möjligheten att boka tvättstuga eller bastu. I de fall renovering pågår är de dock inte bokningsbara under tiden. Just nu gäller det en tvättstuga på Tunastigen, samt några bastur i olika bostadsområden.

    På vår webbplats finns en felsökningsguide för appen, testa följa stegen som du hittar här.

    Hoppas guiden hjälper dig!
    Lulebo
  • På Västra Brogatan 6 pågår ingen renovering i lokalen, men jag har inte kunnat boka bastu eller tvättstuga via appen på några månader nu.

    Idag får jag också helt plötsligt meddelandet att jag har fel inloggningsuppgifter, trots att jag inte ändrat någonting. Inte första gången det händer heller.
  • Hej Jimmy!

    Vi har inte fått in fler sådana indikationer som du beskriver. Har du testat att följa de råd vi ger gällande driftstörningar i appen, läs mer här.

    Hälsningar
    Lulebo