Anmäl intresse

Hej! Jag försöker anmäla intresse på en bostad men jag får felmeddelande att jag redan är intresseanmäld på 3 objekt fastän jag bara har intresseanmälan på 2? Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Emmelie!

    Föreslår att du kontaktar Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, och hör dig för där.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej, jag har samma problem - fick ett erbjudande och tackade nej flera dagar sedan, kan fortfarande endast använda 2 av 3 intresseanmälningar. Snälla korrigera detta då det är redan svårt nog att använda endast 3.
  • Hej Sebastian

    Om du är bland de åtta första som fått erbjudande på lägenhet ligger erbjudandet
    låst tills dess att kontraktsskrivning är gjord. Detta gäller även om du har tackat nej till erbjudandet.
    Läs gärna mer på vår hemsida, se länk nedan:
    Anmäl intresse

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare